Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

Να γιατί η ομάδα πόλο της Νίκης Βόλου γράφει τη δική της ιστορία...


Διαβάστε μια ...μικρή ιστορία του υδατοσφαιριστή της Νίκης Βόλου Κώστα Σκοτεινιώτη για να καταλάβετε γιατί η ομάδα πόλο της Νίκης είναι μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και γράφει τη δική της ιστορία. αξίζει πραγματικά τον κόπο. Πάμε λοιπόν...
"Μικρές ιστορίες ...


...Ήταν Οκτώβριος του 2009 όταν μια παρέα ατόμων μαζεύτηκε στο κολυμβητήριο της Ν Ιωνίας και ξεκίνησε την προσπάθεια να δημιουργήσει το τμήμα πόλο της Νίκης Βόλου .Τότε ήρθε στο χέρια μου μια μπάλα που έγραφε ΝΙΚΗ .Χωρίς να σκεφτώ πολύ την έβγαλα φωτογραφία και την έστειλα σε δύο παιδικούς μου φίλους και συμπαίκτες που μένανε στην Αθήνα .....
Από τότε μέχρι σήμερα εγώ ο Μάκος ο Γιάννης ,ο Λευτέρης Παρασκευας προσφέρουμε στο τμήμα υδατοσφαίρισης της αγαπημένης μας ομάδας.
Πέρυσι και μετά από μια πολύ δύσκολη χρονιά για μένα σχεδόν τα είχα παρατήσει
Ο Γιάννης ήταν ο πρώτος που με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι η ομάδα με χρειάζεται .Δεν το σκέφτηκα στιγμή αφού η ομάδα με καλούσε έπρεπε να είμαι εκεί .
Πιο πολύ έπρεπε να είμαι εκεί για τους κολλητούς μου .
Γιάννη το Σάββατο θα είμαστε όλοι εκεί
Για να βοηθήσουμε την ομάδα που αγαπάμε να πετύχει τους στόχους της
Μα πάνω από όλα θα είμαστε εκεί γιατί μας έχουν ανάγκη οι φίλοι μας ...."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-sports.blogspot.gr
Follow στο Instagram: argosports.blogspot.gr