Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

Παναγιώτης Κατσιαρός: Επιθυμώ να συνεχίσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό Βόλου


Την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκαθαρίσει αν θα παραμείνει στον Ολυμπιακό Βόλου για έναν ακόμη χρόνο ο Παναγιώτης Κατσιαρός. Το συμβόλαιο του έμπειρου αμυντικού με τους «ερυθρόλευκους» έληξε και ο ίδιος περιμένει να συναντηθεί με τη διοίκηση της ΠΑΕ για να συζητήσουν αν θα συνεχιστεί ή όχι η συνεργασία τους και την επόμενη χρονιά.
Το goalpost.gr επικοινώνησε με τον Παναγιώτη Κατσιαρό, ο οποίος βρίσκεται στη...
...Θεσσαλονίκη και ερωτηθείς για το ποδοσφαιρικό του μέλλον τόνισε: «Το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό έληξε, ωστόσο, περιμένω ειδοποιήσει από τη διοίκηση της ΠΑΕ να μεταβώ στο Βόλο την ερχόμενη εβδομάδα για να συζητήσουμε. Δεν γνωρίζω αν οι ιθύνοντες της ομάδας επιθυμούν να ανανεωθεί η συνεργασία μας. Εγώ από την πλευρά μου θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι στον Ολυμπιακό. Όλα όμως θα εξαρτηθούν μετά τη συνάντηση που θα έχω με τη διοίκηση τις προσεχείς μέρες».
Ο Παναγιώτης Κατσιαρός ήταν από τους πιο σταθερούς σε απόδοση ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού Βόλου στο φετινό πρωτάθλημα. Βασικός και αναντικατάστατος αριστερός οπισθοφύλακας, αγωνίστηκε σε 40 παιχνίδια με την ερυθρόλευκη φανέλα, ενώ σημείωσε και ένα γκολ με τον Ηρακλή Ψαχνών στο Βόλο.

Πηγή: goalpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-sports.blogspot.gr
Follow στο Instagram: argosports.blogspot.gr